Reklamacje
Reklamacje klient wnosi poprzez dostarczenie towaru do firmy sprzedającego. Koszty przesyłki towaru reklamowanego do firmy pokrywa klient.
Koszty odesłania towaru reklamowanego pokrywa sprzedający.
Towar ma 24 miesięczną gwarancję. W przypadku, gdy gwarancja gwarantowana przez producenta jest dłuższa niż gwarancja wynikająca z prawa, wówczas towarowi przysługuje dłuższy czas trwania gwarancji. Stwierdzanie wad towaru przebiega według obowiązujących przepisów prawnych, norm i postanowień, które nie są w sprzeczności z obowiązującymi prawami Rzeczpospolitej Polskiej. Okres gwarancyjny zaczyna się od momentu przyjęcia przez kupującego doręczonego towaru. Dowód zakupu służy równocześnie jako dowód gwarancyjny do późniejszej ewentualnej reklamacji. Gwarancja obowiązuje tylko na wady produkcyjne, nie obowiązuje na wady spowodowane nieprawidłowym i bezmyślnym stosowaniem produktu. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady, do których doszło w wyniku transportu towaru.
POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU WYSYŁKI REKLAMACJI
Kupujący składa reklamacje poprzez wysłanie towaru na adres:
abc-zoo s.r.o., Nižné Kapustníky 2, 040 12 Košice.
Gdy kupujący wysyła towar do reklamacji na adres: abc-zoo s.r.o., Nižné Kapustníky 2, 04012 Košice, Słowacja, czas reklamacji może wydłużyć się o czas wysyłki towar z Rzeczpospolitej Polskiej na Słowację. Towar należy wysłać na adres z informacją o reklamacji, która musi zawierać: powód reklamacji, imię i nazwisko osoby reklamującej, adres, e-mail, nr telefonu oraz dowód zakupu (fakturę bądź jej kopię).
Towar musi odpowiadać następującym wymaganiom:
Pozasądowe metody rozwiązywania konfliktów konsumenckich
W związku z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowych metodach rozwiązywania konfliktów konsumenckich konsument może skorzystać z polubownych sposobów rozwiązywania sporów, więcej informacji na: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
Strona główna