FAQ - Często zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie?

 

Dostępność produktu jest sygnalizowana zielonym znakiem koszyka „Do koszyka" - wtedy towar jest w magazynie i można go zamówić. Towary oznaczone jako „na zamówienie” zamawiamy u naszych dostawców, czas dostawy można zweryfikować telefonicznie lub poprzez livechat naszego e-shopu.

 

  • Kliknij ikonę „Do koszyka” – a towar automatycznie dostanie się do koszyka.
  • Aby kontynuować zakupy, wybierz tę opcję, klikając link „Kontynuuj zakupy”.
  • Kliknij ikonę „Płatność”, aby sfinalizować zamówienie. Zawartość swojego koszyka zobaczysz na pulpicie, na którym możesz jeszcze zmienić ilość wybranych produktów lub usunąć coś z koszyka. Obliczona zostanie również łączna kwota, jaką zapłacisz za towar wraz z transportem.
  • Wypełnij dane dostawy w formularzu zamówienia.
  • Jeśli jesteś naszym zarejestrowanym klientem i posiadasz kod rabatowy, dodaj go w polu "Kupony - Kod rabatowy"
  • Wybierz sposób dostawy i płatności.
  • Sprawdź swoje dane i zamówienie czy wypełniłeś wszystkie niezbędne pola oznaczone czerwoną gwiazdką. Na koniec potwierdź swoją zgodę z regulaminem.
  • Po uzupełnieniu swoich danych możesz jednym kliknięciem założyć konto i czerpać z korzyści zarejestrowanego klienta.
  • Po uzupełnieniu danych kliknij ikonę „Następny krok”.
  • Przed ostatnim krokiem możesz edytować formę płatności, klikając ikonę „Zmień formę płatności”. Swoje zamówienie potwierdzisz, klikając „WYŚLIJ zamówienie”.
  • Jeśli zamówienie zostało utworzone poprawnie, po kilku sekundach otrzymasz od nas e-mail informacyjny.
  • Jeśli masz problemy ze złożeniem zamówienia, możesz skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez usługę Livechat bezpośrednio w naszym e-shopie (znajdziesz nas w prawym dolnym rogu). Chętnie Ci pomożemy.

 

 Ile kosztuje wysyłka?

 

Zamówiony towar wysyłamy kurierem. Wyjątkiem jest możliwość odbioru osobistego w naszym magazynie w Koszycach, który jest bezpłatny. Cena transportu uzależniona jest od całkowitej ceny zamówienia oraz wagi zamówionego towaru. W przypadku zamówień powyżej 220ZŁ przesyłka kurierska jest bezpłatna. Cenę za transport zobaczysz, gdy tylko włożysz towar do koszyka i najedziesz na niego kursorem. Oferujemy bezpłatną wysyłkę wybranych opakowań karmy, niezależnie od wagi i ceny produktu.

Bezpłatna wysyłka dotyczy zamówień powyżej 220ZŁ, które nie zawierają specyficznego produktu. Specyficzne produkty wymagają wyższego standardu opakowania i wysyłki (np. ponadgabarytowe, delikatne i ciężkie).

 

W jaki sposób mogę zapłacić?

Oferujemy 4 opcje płatności za towar:

 

  • Płatność przy odbiorze / Pobranie - płacisz za towar gotówką lub kartą przy odbiorze.
  • Płatność przelewem na nasze konto w banku Fio - płatność bezgotówkowa, towar zostanie wysłany do Ciebie po dokonaniu płatności.
  • Płatność przez PayPal - bezpieczna płatność za pośrednictwem konta PayPal lub karty płatniczej.
  • Płatność kartą kredytową za pośrednictwem WebPay.

 

Za ile dni zostanie mi dostarczony towar?

 

Jeśli złożysz zamówienie w dzień roboczy przed godziną 11:00, przesyłka zostanie wysłana do Ciebie w tym samym dniu. Zamówienia otrzymane po godzinie 11:00 oraz w weekendy są realizowane w następny dzień roboczy. Czas dostawy kurierem to zwykle 24 - 48 godzin od wysłania przesyłki z naszego magazynu. Jeśli nie otrzymasz towaru w tym terminie, nie wahaj się z nami skontaktować, podamy Ci numer dostawy przesyłki.

 

 

Jak postępować przy zwrocie towaru?

 

Kupujący jest zobowiązany do zwrotu towaru w nieuszkodzonym stanie i wartości, w jakiej otrzymał towar, łącznie z kompletnymi akcesoriami i, jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu. Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostawy. Konieczne jest przesłanie go wraz z kopią faktury, zalecamy listem poleconym (nie za pobraniem) na adres: abc zoo s.r.o., Nižné Kapustníky 2, 040 12 Košice, Slovenská Republika. Numer rachunku bankowego należy podać na formularzu odstąpienia od umowy lub na kopii faktury w celu dokonania zwrotu.

 

Formularz do zwrotu towaru znajdziesz tutaj:  Formularz odstąpienia od umowy

 

 

Kiedy wyprzedany produkt znów będzie dostępny?

 

Nasza strona jest aktualizowana codziennie. Zalecamy monitorowanie go lub skonfigurowanie powiadomienia e-mail, aby natychmiast powiadomić Cię o dostępności danego produktu po uzupełnieniu magazynu.

 

Gdzie mogę przechowywać moje ulubione produkty?

Pod każdym produktem znajdziesz ikonę serca. Klikając na nią, zapiszesz produkt jako ulubiony, do którego będziesz mieć dostęp na swoim koncie, ewentulanie na górnym pasku po lewej stronie koszyka.

Jak mogę zostać członkiem abcclub?

Załóż konto klienta w naszym e-sklepie i kupuj o dowolnej wartości. Spowoduje to automatyczne odblokowanie na stałe Twojego poziomu Srebrnego.

Czy pobierana jest opłata członkowska?

Nie, członkostwo w abcclub jest bezpłatne, a jego poziomy zależą wyłącznie od Twoich

zachowań zakupowych.

Jak zbierać punkty?

Otrzymujesz 1 punkt za każdą 4,5 zł (opłaty za wysyłkę i płatność za pobraniem nie są wliczone w cenę).

Jak długo ważne są punkty?

Ważność punktów jest 365 dní.

Gdzie mogę wymienić punkty za zamówienia?

Punkty możesz wymienić już w 1 kroku koszyka jeśli jesteś zalogowany na swoje konto lub w 3 kroku jeśli zalogujesz się w trakcie składania zamówienia.

Jak mogę sprawdzić ile mam punktów?

Liczbę punktów oraz historię zamówień znajdziesz na swoim koncie klienta.

Kiedy otrzymam punkty za zamówienie?

Punkty są naliczane 15 dni od utworzenia zamówienia.

Jeśli złożę zamówienie bez logowania, otrzymuję punkty?

Nie, tylko zarejestrowani członkowie abcclub mogą zbierać i wykorzystywać punkty oraz korzyści.

Na jakie produkty mogę wykorzystać zgromadzone punkty?

Możesz wymieniać punkty na produkty oznaczone „abcclub”. Dostępność produktów zależy od poziomu (Silver, Gold, Platinum) i zmienia się codziennie.

Co oznacza „kompas zakupowy” i jak go używać?

Kompas zakupowy pomoże Ci szybko znaleźć produkty dla Twojego zwierzaka zgodnie z wypełnionym profilem. Filtr ten jest dostosowany do Twoich preferencji i można go znaleźć w każdej kategorii produktów.

Jak działają poziomy GOLD i PLATINUM?

GOLD otrzymasz automatycznie za zakupy powyżej 350 zł w ciągu 90 dni i Platynę za zakupy powyżej 1000 zł w tym samym okresie. Poziomy są ważne przez 90 dni i zostaną automatycznie odnowione po ich wygaśnięciu, jeśli ponownie spełnisz warunki. W przeciwnym razie zejdziesz na niższy poziom.

Jakie korzyści uzyskam dzięki osiągnięciu wyższego poziomu lojalności?

Poziomy GOLD i PLATINUM zapewniają szereg korzyści, w tym zniżki na wysyłkę, dostawę ekspresową i zniżki na wybrane produkty.

Do wartości zmiany poziomu profilu wliczona jest całkowita kwota zamówienia lub tylko kwota za produkty?

Tylko produkty liczą się do wartości. Opłaty za wysyłkę i płatność przy odbiorze nie są wliczone w cenę.

Co stanie się z moimi punktami, jeśli nie zaakceptuję, anuluję lub zwrócę zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostanie przyjęte, anulowane lub zwrócone, punkty nie zostaną zwrócone. W przypadku częściowego zwrotu zachowujesz punkty za zatrzymane produkty.

Co stanie się z moimi punktami, jeśli rezygnuję z członkostwa w abcclub?

Po rezygnacji z członkostwa punkty zostają anulowane i nie można ich przenieść na inne konto.

Jeśli nie chcę zapisać się do newslettera, moje członkostwo zostanie anulowane?

Tak, członkostwo wiąże się z zapisaniem się do newslettera, za pośrednictwem którego informujemy Cię o zmianach i korzyściach jakie przysługują Ci w abcclub.

Czy mogę zrezygnować z członkostwa w abcclub?

Tak, aby anulować członkostwo, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@abc-zoosklep.pl , a my dezaktywujemy je w ciągu 24 godzin.


Strona głównaStrona główna