Sposób dostawy – usługa kurierska DPD
Ceny usług DPD, również w przypadku płatności za pobraniem, są określone na podstawie wagi:
Przy dostarczeniu towaru należy skontrolować paczkę bardzo dokładnie (również od spodu). W sytuacji, gdy paczka będzie nieznacznie uszkodzona, należy przyjąć przesyłką, ale równocześnie spisać protokół szkody. W przypadku gdy przesyłka jest poważnie uszkodzona nie należy przyjmować przesyłki i poinformować nas o zaistniałej sytuacji e-mailem bądź telefonicznie.
Jeśli dodatkowo okaże się, że towar jest uszkodzony/niekompletny należy kontaktować się ze sklepem e-mailem bądź telefonicznie. Reklamacje tego typu przyjmowane są MAKSYMALNIE DO 24 godzin od momentu doręczenia towaru.
Paczka jest dostarczana w ciągu 24 godzin od nadania (w szczególnych przypadkach w ciągu 48 godzin).
Informacje o przesyłce można znaleźć na: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
Strona główna